Коли закінчується навчальний рік, для школярів починається весела і яскрава пора – канікули! Але провести всі сонячні дні вдома перед телевізором і комп’ютером – це залишитися без казкових емоцій, нових друзів,різноманітних розваг.
Літо – найяскравіша, кольорова і багатозвучна пора року. Літо – це час, коли школярі мають можливість відпочити від шкільних клопотів. Головне: „…щоб сонечко світило та веселка раділа“.
У 2015 році у ЕБГ «Гармонія» працює літній пришкільний табір «Гармонія». У таборі діти цікаво проводять свій час.Літні канікули – найцікавіша пора для дітей, час захоплюючих пригод і поїздок, нових знайомств та зустрічей. На скільки цей відпочинок стане для них активним, пізнавальним, пам’ятним багато в чому залежить від нас, дорослих – організаторів програм відпочинку, які чимало зусиль прикладають, щоб діти були щасливими..
Літо — 2015
Хай струни святково бринять знову й знову,
І радість не гасне в юних серцях,
Промінчиком сонця торкне веселково
І щастю дитини не буде кінця.
Літо – найвеселіша для дітей пора року, адже влітку найдовші та найцікавіші канікули. Пригоди літа не повторюються з року в рік, а дарують нові види відпочинку, цікаві розваги та зустрічі. Стільки всього дивовижного можна побачити, навчитись та зробити. А ще підрости, зміцніти, порозумнішати.
Літо – це час, коли діти мають можливість зняти психологічне напруження, набуте за рік, уважно подивитись навкруги та побачити поруч щось надзвичайне. Де ще школяр буде почувати себе вільним, незалежним та водночас активним і потрібним, як не в період літніх канікул у пришкільному таборі чи дитячому майданчику? 3думкою про цікаве корисне дозвілля та з метою реалізації права кожної дитини на повноцінний відпочинок, забезпечення змістовного дозвілля, задоволення інтересів ідуховних запитів відповідно до індивідуальних потреб 02.06.2015 року розпочалася робота у пришкільному таборі «Гармонія».
3 02.06 по 19.06.2015р. табір гостинно приймав маленьких друзів, учнів 1-4класів (84 учні. У таборі працювали 4загони: «Невгамонні», «Дружній», «Світлячки», «Посмішка». Поруч із дітьми постійно знаходились їх помічники-вихователі. Вихователі табору «Гармонія» — це люди, які постійно коригували всі виховні впливи на учнів ,як з боку табору, так із боку різноманітного соціального середовища. Переломлюючи ці впливи, вони приводили їх у відповідність до індивідуальних особливостей, характерних для нашого табору в цілому і кожного окремого школяра, делікатно і безпосередньо коригували особистісне формування вихованців. Вихователі проводили систему заходів, яка сприяла активному розвитку особистості учня, його громадянської, соціальної активності та життєтворчості.
Для вихованців нашого табору було підготовлено безліч цікавих і змістовних екскурсій , конкурсів та свят, перегляд мультиків та фільмів, ігри в комп’ютерному класі.
Багато цікавих вражень принесли дітям майстер-класи, підготовлені та проведені фахівцями позашкільних закладів міста: ЦТКС, ЦДЮТ:
- з солоного тіста – дізналися як виготовити різні композиції, талісмани, обереги;
-з екології – навчилися доглядати за рослинами та висаджувати їх.
Вихованці табору з нетерпінням чекали кожен новий день, оскільки для них було передбачено екскурсії до історико-краєзнавчого музею гімназії, до музею ЗАЕС та «Музею воскових фігур». Цікавим став показ «Паппет-шоу» театралами м.Бердянська та Планетарій м.Запоріжжя з презентацію «небесних світил», самі сміливі одягли на себе віртуальний шолом та поринули в віртуальний світ природи.
Вихователі намагалися в усьому бути прикладом для своїх вихованців. Тому самі з радістю приймали участь у різноманітних заходах.
Особливістю 2015 року в таборі було те, що табір у гімназії став мовним табором. Вчителі англійської мови щодня займалися з дітьми В період з 02.06.2015 р. по 19.06.2015 року працювали 9 вчителів англійської мови : Василенко О.П., Василець І.О., Василевська Л.Г., Дорошева Ю.С., Вовк Л.М.,Одинцова С.В.,Щетиніна О.В.,Буяльська О.Є, Малишко Н.П.
Вчителі працювали за Методичними рекомендаціями щодо організації
належної роботи мовних таборів улітку 2015 року у Запорізькій області
(Лист Департаменту освіти і науки ОДА від 25.05.2015 № 02-15/0559)
та використовували матеріали Методичних рекомендацій ПОІППО, а саме: - Матеріали для використання (відео, аудіо, розробки заходів тощо) - у двох архівах; - Презентація доцента кафедри методики змісту освіти Полтавського ОІППО ім. М.В. Остроградського Шарій-Якубовської Є.І.
Посилання http://www.mon.gov.ua/activity/litni-movni-tabori/
Навчальний процес у літньому пришкільному було організовано з комунікативно особистісних видів діяльності , зокрема:
1. АВС, лексичні, граматичні, рольові ігри
2. Драматизація, інсценізації
3. Римівки, вірші, пісні
4. Переглід мультфільмів, фільмів, обговорення
5. Читання і обговорення ( stories, jokes)
6. Фізкультхвилинки, рухливі ігри
Заняття проводилися в ігровій формі ,з використанням інтерактивних форм (робота в парах, групах, командах) тощо.
Навчання розраховане на 45 годин і охоплювало тематику, що відповідає навчальній програмі (рівень АІ), віковим особливостям та інтересам дітей молодшого шкільного віку:
1.Відпочинок і дозвілля
2.Моя сім’я і друзі
3. Моє місто (село)
4. Англомовний світ
5. Хобі
Наприклад: складення діалогу «Сім”я»; обговорення мультфільму, ігрова програма Пойми меня», «Таланты в моем отряде», конкурс малюнків, заочна подорож «Мое любимая достопримечательность в городе» , гра на увагу «Плутанка», гра «Доміно», Гра «пазли», вивчення слів за допомогою предметних малюнків «Моя зовнішність», конкурс «Зашифровані малюнки», гра з м’ячем «Я знаю тварин», конкурс малюнків «Тварина, якої не існує», музичні фізкультхвилинки, читання скоромовок, спів музичної скоромовки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий