вторник, 6 октября 2015 г.

Тиждень з основ здоров'я

З метою попередження надзвичайних ситуацій, загострення уваги на необхідності дотримання основ безпеки життєдіяльності у вересні 2015року  року у ЕБГ «Гармонія» був проведений тиждень з  основ здоров'я.
     Сьогодні проблема безпеки розглядається  як базисна потреба людини, тому на школи покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
Отож, перед колективом гімназії,  ми поставили такі завдання:
- підвищення ефективності навчально-виховної  роботи з дітьми з питань особистої  безпеки та захисту життя;
- поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вчителів щодо формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
- пропагувати здоровий спосіб життя серед батьків та їх дітей.
     Під час проведення декади основ здоров'я розглядалися такі питання: безпека в побуті, на спортивних та ігрових майданчиках, під час перебування в класі, пожежна безпека,   електротравматизм, безпека під час грози, повені, інших стихійних лих, безпека праці, особиста гігієна та здоровий спосіб життя.
     Для учнів були проведені виховні години:
1 клас: ««Безпечний перехід вулиці»
2 клас: «Здоров'я – найдорожчий скарб»
4 клас: «Цінуй життя і здоров’я»
5-9 класи:  Турнір «Формула здоров’я»
      Роботу проводили із залученням дітей до різних форм роботи: заняття, ігрова діяльність, театралізована діяльність, свята та розваги, конкурси, бесіди (індивідуальні, групові та колективні), екскурсії, читання художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художня діяльність, психогімнастика, пошуково-дослідницька діяльність, моделювання ситуацій та їх розв’язання.
     Робота проводилася згідно плану проведення тижня. Всі заходи, які були заплановані,  вчасно проведені. Діти добре засвоїли норми та правила безпеки. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий