среда, 24 мая 2017 г.

День Здоров'я.

Вже традиційно що Енергодарська багатопрофільна гімназія «Гармонія» проводить День здоров’я.  Його мета – допомогти  учням  зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження.  «Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього – ніщо» – так говорить народна мудрість. Проблема збереження здоров’я належить до тих глобальних проблем, вирішення яких зумовлює подальший розвиток суспільства.

 13 травня День здоров'я  розпочався загальношкільною лінійкою, на якій дітей привітали зі святом, оголосили план змагань та повторили правила Т/Б. Початок учні 5-7 класів почали з кросу а потім у парку «Слави» відбулися  спортивні змагання. Всіх учасників змагань об’єднав дух чесного суперництва, адже, якими би не були результати змагань перемогли ЗДОРОВ’Я та СПОРТ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий