пятница, 6 октября 2017 г.

День здоров’я у гімназії. Урок «Я обираю здорові звички».

Вже стало традицією гімназії «Гармонія» проводити День здоров'я. Цього разу це було спортивне свято для учнів 1-4 класів, яке розпочалося  лінійкою на шкільному подвір’ї з підняттям під Гімн України Олімпійського прапора. З привітанням до учасників змагань виступила директор гімназії «Гармонія» Макаревич В.М та вчитель фізичного виховання Сухов О.О. Весела спортивно-танцювальна розминка «Рух – це здоров’я» для учнів та вчителів від вчителя фізкультури Сахненко В.О. підняла всім настрій.
Отримавши завдання,  класи пішли у шкільну їдальню на святковий сніданок. А після сніданку відбувся  урок   у 1-10 класів «Я обираю здорові звички». «Дитяча тарілка здорового харчування», а потім протягом декількох годин змагалися за звання кращих в веселих стартах: це естафетний біг, стрибки в довжину з місця, стрибки через скакалку, підтягування на перекладині,  згинання розгинання тулуба в положенні лежачи, вікторина на тему «Здоровий спосіб життя». Учні із задоволенням виконували поставлені перед ними завдання, щоб довести, що їх клас  найкращий і найсильніший. Перемогла ж, звичайно, дружба, веселий настрій.  Кращі команди та спортсмени були нагороджені грамотами. День здоров'я та спорту пройшов цікаво, весело, в доброзичливій атмосфері й сприяв зміцненню нашої шкільної сім’ї.

Комментариев нет:

Отправить комментарий